Trevlig kväll gott folk =)

Hoppas ni alla får en underbar lördag kväll & det hoppas jag att jag oxå får. Fan azzå vill inte bli besviken igen på musiken för då får jag damp *haha*

Har fan mycket i huvudet nuför tiden men det tar vi en annan gång. Är dock glad att jag har min mamma som alltid funnits där för mig & mina underbara vänner, framför allt Therese sen har jag haft turen att hitta en hel go kille som än så länge bara visat sig vara helt underbar.
Så vad som än händer vet jag att allt löser sig, det e bara så livet e, helt UNDERBART =)

Det ni ville säga
Postat av: Tess

Hur vart kvällen då? :)

2008-03-09 @ 15:43:04
URL: http://missplaymate.blogg.se
Postat av: huba

ja de är sant.. men ja vill ju inte börja skrika på folk när jag uttrycker mig haha :P Visst att jag e dampig å dampar när jag blir arg, men de ska ju inte behövas när man säger va man tycker haha! Jag får se hur de går nästa gång haha =)

2008-03-10 @ 13:23:01
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0