Tisdag morgon

Jaha då va det tisdag morgon & fortfarande snö uta *blöööö* Hoppas det försvinner snart, tycker inte om snö. Bara kallt & jobbigt ju.
Ska äta lite soppa nu, känner mig lite halvkrasslig, halsen känns som sand papper & jag e tung i kroppen så det gör nog gott med lite soppa då =)
Tänkte åka till väla sen & lämna min mobil på lagning IGEN, har precis haft inne den på lagning för att den stänger av sig själv & nu gör den likadant igen. Blir man trött eller?!?
Ska tvätta idag oxå *sucK' så jebbla tråkigt men då har jag lite tid för att städa oxå *hehe* Verkligen ett spännande liv man har då...NOT!!! *haha*
Jaja, vi hörs lite senare =)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0