*suck*

Är hemma i lägenheten & har precis ätit lite. Ska lägga mig i soffan & kolla lite tv.
Sååå himla tråkigt att va hemma. Har iofs saknat min lägenhet för jag trivs jätte bra i den men jag hade velat ha med Billy hem. Kan dock inte få som man alltid vill =)

Har inte pallat mig ner till doktorn än, tänkte att jag ska ringa dit & kolla om dom har tid istället så man kanske slipper sitta & vänta så länge. Måste ringa min hudläkare oxå, usch...hatar när det är en massa måsten =S
Vist det e för min egen skull men jag låser mig helt när det är en massa saker som jag måste fixa med.
Fattar inte varför jag e sån men jag har alltid varit det så länge jag kan minnas.

Helena ska komma på besök nu en runda. Nu kom hon....hörs sen =)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0