Städat litta =D

Så jag då har man varit duktig som tusan & städat lite här hemma. Man känner alltid sig så stolt när man städat, tvättat eller nått sånt, jag gör det iaf *haha*

Har ätit på graffitti med mina töser idag, helt underbart. Va ju inte igår precis & man märker inte riktit hur mycket man saknat det förrän man sitter där igen, vi 3 azzå *haha* Bästa någonsin utan tvekan =)

Sitter & väntar på att mr. apell ska komma på en liten kort visit, förhoppningsvis kommer han snart. Måste dock hoppa in i duschen nu så jag hinner duscha innan han kommer.

Det ni ville säga
Postat av: Tess

haha de the vulvorna.. Saknat de som tusan, borde göra de som typ standard istället för våra gamla måndagar :) hehe

2008-03-20 @ 14:56:28
URL: http://missplaymate.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0