Sömn problem eller vadå?

Blir ju snart tokig, detta är 3:dje natten i rad som jag inte kan sova. Vist har sovit lite men det e bara för små korta stunder och så vaknar jag upp igen och får kämpa med att somna om *suck, dubbel suck*
Vet inte om jag ska ge upp helt nu redan i mina försök till att sova för jag ska ändå upp om 1 timme drygt så det känns knappt lönt längre.
Det får väll bli ännu en yr dag på jobbet men det e lungt nu för det e ju inte jag som kör. Tycker dock synd om min stackar kollega som får stå ut med mig på detta viset ytterligare 1 dag *haha*

Min väska är färdigpackad iaf så jag fick ju iaf det gjort & stolt som tusan e jag varje gång jag lyckas få ihop det för det e ju sjukt svårt att behöva välja lite få kläder som man ska ha med sig på resan, jag kan aldrig bestämma mig & vill helst ha med allt som jag har i garderoben vilket naturligtvis inte går.....
.....anyway så gick det snabbt & smärtfritt *haha*
Har t.o.m en frukt påse som jag ska ha med *haha* Sån utflykts mat & sen har jag soppa med mig så jag kan göra det till mig & Billy i helgen =)

Efter jobb går jag på båten i Helsingborg & tar den över till Helsingör & sen tåget från helsingör till norreport i Köpenhamn & raka vägen hem till min underbara ängel Billy saknar honom sjukt mycket nu. Vist under veckan som har gått så har jag klart saknat honom då oxå men det har varit en skön saknad, nu e den bara jobbig, alldeles för stark nästan så det gör ont, riktigt skumt.
Vill bara att fredagens arbetsdag ska va slut så jag kan få åka till min bejbi, han är den mest underbara som jag någonsin träffat i hela mitt liv & jag är sååååå nykär & det har jag inte varit på flera år, känslan e underbar!

Hade ett mega långt samtal innan idag med en vän, tyckte inte vi hade snackat så länge så kolla jag på mobilen, jo men tjena 1 h & 15 min :-O Normalt lixom men vi brukar va rätt bra på att prata när vi sätter igång. Va iaf lika trevligt som alltid att pratas vid och jag hoppas det löser sig nu & att allt e lungt.

Hmmm....min lilla Tessan saknar jag litta granna men hon har massa med skolan på vardagarna & sen på helgerna jobbar jag varannan helg & de andra helgerna är jag ju för det mest i köpenhamn =S Men men, vi vet att vi har varanda iaf & det är det som (för mig) är viktigast!

Nej ni jag lägger ner det där med att försöka sova & ska istället ligga och lata mig här en liten stund till sen ska jag studdsa in duschen & väcka alla mina älskade grannar *haha* Nä skoja, här e faktiskt inte speciellt lyhört så man kan duscha när tusan man vill =)
Slut snackat för denna gången, hoppas ni andra sover gott & vaknar utvilade *snark*

Det ni ville säga
Postat av: Hilajna

Jag känner att jag kan lita på vad Sofia säger, anledningen till att vi inte umgås längre är för att hon bor i Broby. Men en nära vän är hon definitivt. :D

2008-03-07 @ 08:28:07
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: huba

haha nej jag vet :P vafan... haha jag pallar inte va sån spel nörd, men de e ändå rätt så roligt asså haha men ska dock sluta tänka på de så jag inte blir som frädde på Dalhem haha ;P

2008-03-07 @ 11:50:23
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: huba

haha tiden går
fan undan när man snackar, man tänker ju inte på det överhuvudtaget haha ;P!
--

fan va jobbigt med sånna sömnproblem, jag vet EXakt hur det känns, å man blir nästan galen ju. Men hoppas de ordnar sig sen när du e hos Billy..Det kanske e så att du saknar han så mycket att du inte kna sova, och där med dina sömnproblem.. Kankse..

2008-03-07 @ 12:07:34
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: Hilajna

För jag umgås inte med henne. =/

2008-03-07 @ 12:51:47
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: Tess

Ooohh saknar dig med min lilla hallonpaj! Men får fan ta o styra upp något, hur trött jag än e efter skolan så får jag ta mig i kragen, bli alltid glad i pigg när man umgås med dig :)

2008-03-08 @ 13:18:56
URL: http://missplaymate.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0