SOL sken =D

Helt underbart, solen skiner& det är varmt och gott i min lägenhet. Våren e här & sommaren närmar sig sakta men säkert, detta är sånt som får mig att må bra.

       

solskenet synss dock inte så himla bra på bilderna men man ser att det e ljust iaf *haha*

Har inte sovit bra alls inatt dock =S Vet inte varför men jag har sovit så dåligt nu dessa nätterna när jag sovit ensam *suck*
Skit jobbigt när jag drömmer massa konstiga & snurriga drömmar oxå. Först om jobbet & sen helt plötsligt e Billy med i drömmen, fatta nada. Det va bara jobbigt att vakna upp & inse att han inte va bredvid mig =(

Jaja mammsen kommer sen idag iaf, hoppas snart för jag vill komma ut en liten runda. Känner mig duktigt instängd *blö* + man vill ju ut när det är så här fint väder, händer ju inte så ofta att solen skiner i vårt land =P

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0