Snö....

Japp, det snöar här utanför nu, dock ingen snö som lägger sig men ändå. Tycker det e skit fint att titta på men annars tycker jag inte om snö.
Sen jag fick mitt körkort har jag dock lärt mig att uppskatta snön lite mer *haha* Kan kana runder & sånt ju =P

Har en riktig B dag idag där jag inte gör nått vettigt känns det som, iofs så håller jag på & tvättar & e snart klar men ändå *suck* Bara hemma hela dagen, kommer bli en eremit eller nått *haha*
Fan vad jag vill ha mitt körkort, ja jag vet att jag tjatar om det men det får ni fan stå ut med *haha*

Mamma va här innan på besök oxå & rengjorde min spis *haha* Riktigt snällt tyckte jag för jag har stört mig på det som fan men inte haft nått medel eller sån skrapa som man ska ha till min spis. Nu glänser den fint som tusan iaf.

Känner att trotts att det är en så kallat B dag idag så är jag på ett jebbla bra humör, gött som attan ju =)

Really makes you smile


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0