Sleepy majje

Åhh...vad jag e trött idag, bara sover & sover men tror det e förkylninen som spökar. Skönt e det iaf att sova *haha*
Ska lägga mig på soffan snart igen & vila lite mer.
Irriterande att det är röd dag idag ju för allt e stäng & så, jag ville ju ut & kolla lite runt i affärer men det kan jag glömma nu,

Åhh...tror att grannen här bredvid håller på att tapetsera om, eller river ner dom gammla tapeterna rättare sagt & det hörs skit tydligt igenom. Hör minsta lilla reva som han/hon drar av. Inte alls störigt *haha*

Nästa helg ska vi åka till Kroatien *weeiii* Uno, mamma, Sara & jag =D Kommer nog bli sjukt roligt. Ska på bröllop. Hoppas hon har en sån meeeeega fin klänning.

Nej nu ska jag äta lite chocklad, hörs sen.


Det ni ville säga
Postat av: Hilajna

Ska vi åka till Ullared på onsdag? ;D

2008-03-21 @ 15:34:41
URL: http://Helenaskog.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0