Skit dag helt enkelt

Denna dagen är ju allt annat än bra....vist den började dock bra för jag vakna upp med mitt hjärta men sen så va det dax för mig att åka hem & så kommer man hem till detta skit vädret som vi har nu.
Kollar posten...nä men grattis michella här får du din bötes inbetalningskort 4000kr
Jo men det fixar vi lätt eftersom jag har så mycket pengar just nu med tanke på att jag inte kan jobba för jag har ju inte mitt körkort & därmed får jag inga pengar denna månaden som kommer. Hyra & alla andra räkningar + fete böterna *suck*

Nä denna dagen mår jag inte alls bra kan jag lätt erkänna, känner mig riktigt nedstämmd & ledsen. Det är så mycket negativt som hänt nu på en & samma gång & minsta lilla sak irriterar mig därför mycket mer än vad det normalt sätt skulle gjort.
Har inte ork till att göra nått speciellt heller, hade bara velat ligga i sängen heeeeeeela dagen med Billy & mysa som vi gjort hela förmiddagen idag.
Det positiva med denna dagen va helt klart förmiddagen med Billy, låg & mös en himla massa. Pussades, kramades i mängder, han e så bäst =)



Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0