Ny data

Jag som sa att jag inte skulle köpa den men vad gör man när man faller för nått???
Föll så hårt för den datan att jag va tvungen att ha den, blev helt kär i den när jag såg den på riktigt oxå.
Är dock inte vita knappar som det visade på bilden men det gör inte mig nått, tycker ändå svart är snyggare =)

Det är dock windows vista i den nya (har windows XP i denna "gammla") och jag har inte använt mig av det alls innan så jag känner mig lite lost *haha* Men det ska nog gå bra, brukar va bra på att klura ut saker & ting.
Min "gammla" data ska mamma ha så hon kan ge den till min kusin, han behöver en bärbar data till skolan & så.


Det ni ville säga
Postat av: huba

heh okej

2008-03-04 @ 18:09:21
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: huba

tack, men e inte riktigt färdig..men orkar inte hålla på med den för mycket på samma gång för då bara klantar jag till nått som vanligt hehe

2008-03-04 @ 18:10:04
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: huba

åh va jobbigt :/ .. egentligen måste jag också göra det, men har fan ingen ork till att plocka undan efter fredrik.. iofs så e de inte alls stökigt, men de står ju glas på bordet å vardagsrummet, å här ska alltid va fint, jag får sinne när de e stökigt i vardagsrum asså haha!

--
jag har en länk till dig ju...väntar ju på att du ska komma in på msn.. men du kommer fan aldrig hha :P kan du inte komma in snabbt så du akn få den innan jag glömmer, för jag kommer inte hitta den igen heh :P

2008-03-04 @ 18:28:26
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0