Mys fredag med min ängel

Lycklig som få känner jag mig nu, kännslan att få va i Billys famn igen va ju helt obeskrivlig. Tycker mer & mer om honom för varje dag som går & kännslorna har på kort tid blivit väldigt starka.
När jag tittar på honom och han ser på mig så känner jag mig full av kärlek, att man kan bli så lycklig av att bara titta på nån & att man kan känna av nån annans kärlek till en bara genom att de tittar på en.

Har ätit lite precis & så köpte vi massa godis innan & hyrde film så ikväll e det bara mys som gäller, bara jag & han =)
Om ni tycker att jag låter lycklig så e det för att jag e det *haha* Va verkligen år sen jag kände mig så här lycklig, önskar att alla kunde må & känna så här som jag gör =)

Azzå när jag reste hit till Billy innan så va det en äcklig gubbe som följde efter mig, först trodde jag bara att det va jag som inbilla mig men det började först redan på båten över till helsingör, där stod han & stirra ut mig hela tiden.
När jag sen stid på tåg perongen & väntade på tåget så kom han & ställde sig typ där jag stod & då gick jag. Tåget va ganska långt så jag gick en bra bit längre bort för att jag vill komma bort från honom ju så gick jag in & satte mig på tåget.
Då kommer han dit & sätter sig på sättet som e på andra sidan gånge där jag satt, tog min väska snabbt som fan & förflyttade mig längst bort i den vagnen.
Blev fan lite rädd där azzå för där insåg jag att faktiskt hade haft rätt & det inte va inbilning.
Såg honom som tur va inte mer sen men usch, kännslan va allt annat än trevlig.

I morgon ska vi ju på fest, blir förfest här hemma hos Billy först så vi måste städa på dagen för här e fan allt annat än rent & städat, killar säger jag bara =P
Ska kränga lite gotte nu & kolla film med min älskling, världens finaste Billy & han e bara MIN *lycka*

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0