Morgon stund



Gissa vem som längtar tillbaka till Trance Energy???!!! Japp just det, lilla majje har sån sjuk tillbaka längtan eller vad det kallas *hehe*
Fan Marco V:s set inne på main stage va fan kraftigt. Trodde först att det skulle bli lite halv mesigt eftersom han spela på main stage & där brukar va så soft men det va ju så sjuuuuukt bra.
Gås hud får jag när jag kollar på klippen därifrån, me want to go back *böl*

Nu ska jag iväg & jobba, riktigt trötter idag men jag har sovit sjukt bra i min säng. Fan va jag älskar min säng azzå *haha* Det gör dock lilla Billy oxå =P
Stackarn hade inte sovit bra inatt, hade fått meddelande av honom på msn när jag vaknade:

Billy säger:

Good morning baby! I've slept really lousy again, need my Michella

Söto eller vad?
Nej dax att jobba nu mina vänner =)


Det ni ville säga
Postat av: Tess

du är fan inte ensam om att längta tillbaka, sitter hemma med världens ångest ffs.. :( inte alls kul... BuuHuuu, för exakt 1 vecka sedan kickade vi loss med de lurviga :)

2008-03-01 @ 23:10:20
URL: http://missplaymate.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0