Märks verkligen....

....på mitt humör att jag inte fått sova ut ordentligt, är lätt irriterad som fasiken. Tänder till direkt & stör mig på allt typ. Är så himla trött men kan inte sova än, måste jobba klart först.
Är hemma & äter lite nu sen ska det jobbas lite till *suck* Just idag känner jag inte för nått annat än att sova, mina ögon känns sjukt tunga.
Inte min dag idag känner jag, tur att solen har tittat fram idag för det har gjort att humöret har varit lite bättre iaf.

2 dagar kvar tills jag får träffa min Billy =D Åker till honom på fredag efter jobb & stannar hela helgen, önskar att jag kunde stanna ännu längre men måste tillbaka & jobba på måndag.

Nej nu ska jag nog blunda lite snabbt på soffan i hopp om att humöret ska bli lite bättre.

Det ni ville säga
Postat av: huba

tack

2008-03-05 @ 15:46:55
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: Tess

Tuttan :) får ses nån dag nu, eller får du helt enkelt hålla dig hemma nån dag, en annan e ju helt slut efter skolan, fan ligger på soffan typ redan kl 19.. ;) haha... Älskar dig

2008-03-05 @ 17:21:28
URL: http://missplaymate.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0