Mamma, chefen & Helena

Mamma kom hit innan idag & hjälpte mig lite med räkningarna sen åkte vi ner till stan en runda för att äta & så köpte jag ett par skor som jag ska ha till mina kläder i helgen + en BH som jag kan ha till klänningen.
Mamma fick dock betala eftersom jag inte har det allt för tätt med pengar just nu. Jebbla tur att mamma finns men det hade varit skönt att inte alltid behöva ta hjälp av mamma.

Därefter stack jag in på kontoret & snackade lite med min kära chef & lämnade nycklarna till kontoret. Vi flyttar ju till nytt kontor nu i helgen så vi ska får nya nycklar och dom gammla skulle lämnas in till hyresvärden.
Ska även få jobba nu denna månaden som kommer en hel del =D
Börjar redan på tisdag då jag ska hjälpa till att ställa i ordning en massa på det nya kontoret. Äntligen får jag nått att göra typ *haha*

Helena kom ner till stan efter att hon jobbat på dagiset. Blev en massa babblande mellan oss som vanligt *haha*

Måste packa nu, har inte gjort det än & städningen har jag inte alls kommit nån vart med heller. Vadå jag skjuter upp saker =P
Tessan ska oxå komma sen & hämta nyckel till mitt hem för hon ska mata mina kattor nu när jag e borta =)
Hörs lite senare...


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0