Mag ont

Jaha som om inte denna kvällen kunde bli värre så får jag ont i magen oxå =S
Känns som om jag e på väg att få ett sammanbrott eller nått, sprungit in i väggen eller nått *suck*
Riktigt tråkigt att allt detta händer nu när jag precis börjar träffa Billy oxå, stackarn får ju stå ut med mitt depp humör emellanåt =S
Men det är ändå skönt att ha honom nu när jag inte är på mitt bästa humör så på sätt & vis kanske det ändå va i rätt tid jag träffa honom.
Azzå fast jag umgåtts med Billy nu i några dagar så saknar jag honom redan sjukt mycket & det bästa e ju att han känner likadant.
Precis när jag kom hem så fick jag meddelande av Billy att han saknade mig sjukt mycket redan, fick mig dock att le som tusan =)

Prata precis med mamma lite & fick ur mig lite av min oro & ångest inför dom kommande månaderna och sen det här med mitt jobb azzå.....ja, orkar inte ta det här oxå & tänkte bespara er från mer gnäll. Idag är en riktig gnäll dag för mig. Hoppas morgondagen blir bättre.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0