Legat i sängen hela dagen

Har legat i sängen heeeela dagen, skadade min rygg igår & rumpan lite oxå så jag har en fete bula på ryggen som gör sviiin ont, dock lite bättre nu än vad det va innan idag & igår kväll.
Kan inte ligga på ryggen & det gör fan ont när jag sitter oxå =S Känns skit skumt när jag går, stramar på nått konstigt vis.
Får se hur det känns i morgon, känns det inte bättre så får jag sticka till doktorn.

Festen i lördags va såååå jävla bra, helt underbart att bara dansa loss hela kvällen. Varken jag eller Billy kunde sluta dansa *haha* Galningar båda två men vad gör man inte när man tycker om att dansa =P
Ska lägga mig i sängen nu igen, måste vila ryggen lite till.


Det ni ville säga
Postat av: Hilajna

Jag hoppas det blir bättre Michilliono.:)

2008-03-11 @ 07:27:46
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0