Läkar besök

Har varit hos hudläkaren nu i förmiddags & blod proven va okej så jag kan fortsätta med medicinen men ska dock höja dosen till det dubbla nu så nu blir det 6 om dagen istället för 3.
Mamma hämtade mig på knutpunkten när jag kom med båten från DK sen fick hon köra mig till läkaren för jag får ju fortfarande inte köra =(
Har varit på väla & käkat oxå och nu e jag hemma igen.....skit tråkigt e det *suck* Riktigt tomt känns det och känner mig helt ledsen nu när jag e hemma i lägenheten, har inte lust att göra nått.

Ska dock ta tag i räkningarna, inte så himla uppiggande men det måste göras ju.
Ska se till att städa här hemma lite nu i veckan annars har jag ingen aning om vad jag ska göra, finns ju inte så värst mycket att göra =S
Blöööö...fan vad allt känns tråkigt nu, jaja dagen i morgon kommer bli bättre, inte för att nått speciellt händer men jag bara tror att det blir så *hehe*

Är på ett riktigt bitchigt humör idag så ni som kanske pratar med mig idag, ni får ursäkta om jag har taggarna utåt idag.

Det ni ville säga
Postat av: huba

sv: jag förstår ditt tänkande,f ör jag hade fan inte gjort så själv asså. Man festar nte med sin polares kille när polaren inte e med haha ;P jaja, vissa tycker väll att de e fullt normale å göra så. Blev lite irriterad ialf när jag fick veta de :s .. men orkar inte göra nån stor sak av de hela.

2008-03-25 @ 15:11:33
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0