Lååååång dag...

Känns som om detta kommer bli en lång dag, inte bra att gå upp för tidigt *haha*
Har slängt in de första maskinerna med tvätt & har hunnit äta lite oxå.
Schnitzell, stekta potatis & bea sås =D Så himla gott va det, direkt från världens bästa pizzeria Milano pizzeria här på ättekulla.

Mamma ringde precis, hon skulle bara äta lite frukost sen skulle hon komma hit så vi kan fixa med överklagan sen måste jag snacka med chefen oxå lite.
Försökte få tag i min läkare innan men det är ju upptaget när man ringer hela tiden *suck* Måste ju få tag i honom så att jag kan få en ny tid =S Jaja, får prova i morgon igen.

Måndagar e väll för jebbla tråkiga & ovanpå allt så regnar det *haha* Ironi eller vadå =P
Nej nu ska jag kolla lite vänner, sällan lixom *haha*

 .....I'm going.....

Det ni ville säga
Postat av: huba

Gött att nån säger sin åsikt! Och det e ju en självklarhet att smaken e som baken, för hur roligt är de om
alla hade tyckt samma liksom?

2008-03-03 @ 15:31:55
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: Annis

hehe tack så mycket =)

2008-03-03 @ 15:36:41
Postat av: hotta_mamman_emma

snygg rumpa

2008-03-03 @ 23:26:18
Postat av: michella

sv till hotta_mamman_emma:
tack så mkt =)

2008-03-04 @ 01:10:08
URL: http://michella.blogg.se
Postat av: samanthatha

milano på ättekulla är helt bäst, vilken tur för er och otur för billesholm att de lämnade hålan haha

2008-10-16 @ 22:04:03
URL: http://samanthaaa.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0