Knepig dag

Denna dagen har kännts hel konstig alltså. Både jag & min kollega har tyckt att det känts som om det va söndag hela dagen & där va inte alls många bilar ute som det vanligtvis brukar va på torsdagar vilket ledde till att det va svårt att få ihop lapp men trots detta så gick dagen meeega fort tyckte vi båda, hel skumt eller vad =S

Nu e jag hemma igen & tänkte ju städa men fan, jag orkar inte det & det gör egentligen inte så mycket för här e inte så himla smuttsigt precis, bara jag som vill ha det extra rent ibland men sen e jag för lat *haha*
Måste dock packa sen ikväll så det slipper jag inte undan för jag har ingen tid till det i morgon eftersom jag börjar jobba redan 6 på morgonen *snark*

Ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta, livet e fan som en enda stor komedi serie eller nått liknande emellanåt, för mycket ju så man bara garvar *haha*
Ja jag orkar inte förklara för det är massa små saker med massa olika händerlser & så där men om ni tänker efter så tar vi människor saker & ting för allvarligt och de flesta av oss e så dåliga på att kommunicera eller så är vi för rädda för att prata med varandra för vi vågar oss inte in i konflikter.
Ja men det e ju kul att det händer nått eller vad man ska säga *haha*

Men vist måste ni hålla med om att livet är underbart, jag älskar verkligen att leva. Vist jag har mått dåligt många gånger & då menar jag riktigt dåligt, har då önskat att bara komma bort från allt men jag har aldrig velat dö för man lär sig både av de bra sakerna & av de dåliga.
När man mår dåligt så måste man tvinga sig själv att hitta de positiva sakerna i ens liv, börja med smått & efter hand hittar du större & större saker som e positiva och till slut står du där med världens största & finaste leende och det bästa du kan ge en annan person är ett leende för det är väldigt sällan som du inte får ett leende tillbaka då =)

Oj har helt glömt bort att jag skulle packa till i morgon, kanske ska ta itu med det nu då *haha* Lilla jag har massa tankar & funderingar i min hjärna just nu så allt annat har varit som bortblåst men nu har jag fått rett ut en del & börjar komma tillbaka till dagordningen *haha*

Det ni ville säga
Postat av: Hilajna

Hur ska jag kunna tro det när det är en av mina vänner som säger det, som jag inte ens umgås med?

2008-03-06 @ 21:25:26
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0