Känns att man lever

Ja det gör det verkligen när man går upp så här tidigt men sammtidigt känner man sig halv död typ *haha*
Råka sova lite för länge så jag missa bussen som jag skulle ta ner till jobb men jag ringde min arbetskollega & hon sa att hon kan komma & hämta mig istället.
Jag har ändå alla saker här hemma som jag behöver, kläder & sånt och block finns i bilen så jag kan ta det lungt iaf. Väntar bara på att hon ska komma nu & det gör hon väll vilken minut som helst för hon sa att hon skulle köra från kontoret kvart över 6 typ.

Somna som en stock igår efter att Bennie & Ronja hade gått, vadå helt slut körd *haha* Inte mycket dom fina de tål *haha*

Annars händer inte så mycket mer än jobb idag, eftersom vi jobbar 12 timmars pass så försvinner hela dagen ju men det positiva med dessa långa passen är att vi får fler lediga dagar =)
Ska städa lite till här hemma efter jobb oxå, damsög ju bara golvet häromdagen för jag palla inte moppa oxå men det får jag göra idag....intressepil för er lixom *haha*
Man e ju inte allt för bright så här tidigt på morgonen för hjärnan sover i princip fortfarande, det e bara den lilla reserven som är igång *haha*

Nej nu är hon snart här så dax för mig att kicka igång arbetsdagen, ha en underbar dag & håll tummarna för solsken idag oxå =D

Det ni ville säga
Postat av: Hilajna

Han menade vänner i allmänhet. Han menade även att vänner ska "slippa" höra sådant, då är det bättre att gå till en psykolog.

2008-03-06 @ 07:24:11
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: Hilajna

Och ja, visst är min blogg najs nu! ;D

2008-03-06 @ 07:24:29
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0