Känner mig duktig

Har städat hemma nu lite så känner mig skit duktig nu *haha* Lite nöjd jag är nu, rent & fint e det och det är så jag gillar att ha det =)

I morgon e det jobbe dax igen, börjar klockan 6 på morgonen så känner att jag kommer va trött som tusan i morgon men jag slipper sitta hemma iaf. Det är mycket roligare att jobba än att bara sitta hemma hela tiden.

Skit nöjd med min nya data förresten, detta va ett bra köp som jag gjorde =D Allt e mycket mindre men jag gillar det, ville ju ha en mindre data & så e den ju dessutom ROSA *haha*

Shit vad det känns som om denna veckan går lååååångsamt, antagligen för att jag saknar Billy som jag känner så här *hehe*

Det ni ville säga
Postat av: huba

hah va ? jag tänker mig att de e gamla gubbar som skriker å har sig haha :P !
---

hehe aw.. de e jätte jobbigt när en
vecka går långsamt när man verkligen vill att den ska gå fort. Palla vänta liksom?
--
usch ja...de e fan så mycket roligare att jobba! Håller verkligen
med dig om det. Söker ju ett jobb till nu för att ha ett sidan om, men frågan e om jag verkligen orkar jobba mån-fre och sedan ons-sön natt samtidigt :P men de blir pengar om jag nu hittar ett jobb till. Jag som vill ha allt jag ser får ju nog ha minst 3 jobb iallafall :S ..

2008-03-04 @ 20:57:47
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0