Just det....

Igår hade jag & Billy 1 månad, wei lixom *haha*
Vi båda tyckte det va skit bra att det va den 1 februari som vi blev tillsammans för det är ett lätt datum att komma ihåg just för att det är den 1:a
Båda två har lite dålig koll på sånt annars *haha*

image67

Så i fredag när jag skulle åka hem & vi snacka om att vi hade 1 månad på lördagen så sa Billy att det va ju egentligen synd att jag skulle åka hem då ju men så sa jag:

- ähh...det e lungt jag sparar mig till vår 1 års dag *haha*

Han bara skratta så där sött som bara han kan & så pussa han på mig =)
Världens sötaste är han.

Är hemma nu & äter lite mer soppa *haha* Riktigt smarrig e det. Har redan ätit en tallrik, ska äta en till nu. Det e den sista tyvärr =(
I morgon kommer dock mamma på besök & hon skulle ta med mig mer så jag klaramig nog *haha*

Har börjat fundera en hel del på livet framöver, hur jag vill att det ska se ut o.s.v Har dock några små mål som jag vill uppnå sen har vi det här med att man börjar bli litta gammal. Blir 25 i år ju, ja jag vet det e väll inte så gammalt egentligen men jag tycker det låter skit mycket.
Känner mig verkligen inte som om jag e 25 snart *haha* Lilla jag växer nog aldrig upp =P

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0