Inte van

Denna nya datan är mindre & jag e inte alls van än vid att allt ligger lite mer kompakt *hehe* Men jag är hel nöjd med den annars iaf =D
Tog dock ett litet tag för mig innan jag fatta hur jag skulle aktivera det trådlösa nätverket, vilken tangent jag skulle trycka på & så, man e ju inte allt för smart alltid men ja jag lyckades ju så voila nu har jag fått igång internet på denna nya datan *hihi*

image81

Ska stor städa nu tänkte jag =S Måste göras för jag får spel här hemma, här e inte jätte smutsigt eller mega rörigt men jag vill ha ordning & redan, står inte ut när det inte är på mitt vis.
Annars händer inte mycket mer idag, har ju varit med mammsen på väla innan idag, mys pys. Alltid lika kul att gå i affärer med mamma, lika förvirrade båda två *haha*

Måste börja planera vad jag ska packa med mig i helgen när jag ska till Billy annars glömmer jag alltid nått + att jag har planerat att ta med lite saker som jag inte vill glömma. Typ min gammla våg för Billy ville ha den sen ska jag ta med mig grejer så jag kan göra soppa till oss *haha*
Glömde en hel del saker där när jag åkte hem i fredags sån snurrig men det gör ju inte så mkt för jag ska ju dit igen i helgen =)


Det ni ville säga
Postat av: huba

götT:P

2008-03-04 @ 18:48:28
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0