Ingen att pussa på =(

Helt tomt känns det, har ingen att ligga & pussa på nu ju *suck*
Vill nanna med min Billy, vill inte nanna själv, sover så sjukt dåligt utan honom.
Trodde först att jag sov dåligt bara för att jag va inne i en riktigt dålig sov period men när jag sen åkte till Billy och sov där så sov jag hur bra som helst alltså...jag behöver min Billy när jag ska nanna *hehe*

Ja, jag vet att jag e tjatig och hela tiden skriver en massa om Billy men det är bara så det e & antagligen kommer det vara så ett bra tag framöver.
Gillar du inte det??? Skit i att läsa då *haha*

All I ever wanted
All I ever needed
Is here in my arms

Det ni ville säga
Postat av: Hilajna

Det är så när man är kär hjärtat. :)

2008-03-18 @ 07:35:42
URL: http://Helenaskog.blogg.se
Postat av: Tess

du får tjata hur mkt som helst om Billy, bara glädjer mig att läsa det! :D

2008-03-18 @ 16:26:30
URL: http://missplaymate.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0