Hemma i min lya

Nu e jag hemma i min underbara lägenhet igen =)
Är meeeega trött & ska hoppa ner i sängen nu när som helst. Jobb i morgon ju.

Helena sötingen va snäll & hämtade mig på knutpunkten innan när jag kom tillbaka från DK, evigt tacksam eftersom jag verkligen inte tycker om att åka buss. Verkar dock som om jag måste göra det ett litet tag till om jag vill ta mig nån stanns för jag körkortet e jag av med i 3 månader =(
Ska dock överklaga & hoppas & be till gudarna att jag får det tidigare, åtminstonde om 2 månader. Håller på att få spel, vill ju köra bil + jag behöver det till jobbet =S
Ja i forttsättningen ska jag iaf hålla hastigheten, det blev ju en ordentlig läxa man lär sig *suck*

Usch va trött jag e, måste hoppa i säng nu. Sov gott allihopa =)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0