Helt slut

Är riktigt riktigt trött, känns som om jag ska somna på stående fot.
Somna inte förrän vid fyra i natt, gick dock & la mig tidigare men fick sinne på katten mitt i natten för han pissa i sängen när jag låg där.
Blir man galen eller, har inte sovit hemma på ett tag nu, har dock varit hemma en del på dagarna, men när jag sovit borta så har han inte pissat nån annan stans än i kattlådan men nu när jag e hemma & dessutom LIGGER I SÄNGEN ja då pissar han där.
Va så arg så att jag grät, fick bädda i soffan istället & somnade till slut där till mina vänner avsnitt.

Skulle egentligen upp klockan 7 för att tvätta men kom inte upp förrän halv åtta, tänkte först skita i tvätten helt & hållet men jag tog mig i kragen och drog upp mig från soffan vilket känns riktigt skönt nu.

Har kollat igen mina räkningar & de flesta är betalda men inte alla & där fattas dessutom lite pengar för att jag ska kunna betala alla räkningar =S Vist e livet härligt....NOT!!!
Jaja, det löser sig väll på nått sätt, det måste det göra.

Ska börja städa alldeles strax oxå, tänkte bara vänta på att den första lassen tvätt ska bli klar sen så ryker damvippan fram *haha*
Blir massa packande idag oxå, åker ju till Kroatien i morgon bitti =D
Kommer bli såååå skoj, mamma, Uno, Sara & jag är det som ska flyga dit för att gå på bröllop och jag & sara ska dela hotell rum =D

Detta inlägget börja jag skriva vid kvart - tjugo över åtta men ha inte blivit klar förräns nu *haha* Sprungit fram & tillbaka här hemma hela tiden.

Det ni ville säga
Postat av: Vicky

Han är lite bättre idag :) Tack och lov! Det blev bäst så här, det var ju mitt val. Kalle är omogen, han är inte speciellt snäll heller. Nu kan han sitta där i sin ensamhet och ruttna, eller ja, han har ju nårra äckliga tjackhoror och sina droger. En vacker dag vaknar han upp och inser vad han förlorat men då är det för sent, det var för sent för längesen. Kan bara bli bättre för mig nu, jag är för bra för han :) Tack för omtanken hjärtat, hoppas du får det kul i Kroatien

2008-03-27 @ 11:17:21
URL: http://wickedwicky.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0