God kväll =)

Då har man slutat jobba för denna dagen. Har varit riktigt effektiva idag med tanke på att jag även visar min kära nya kollega alla nya ställen & förklarar en massa under tiden så känner mig riktigt nöjd *hehe*
Va dock svårt som attan att gå ute nu på kvällen när det börja blåsa *haha* Höll på att blåsa iväg några gånger *asg*

Händer inte så mkt nu ikväll dock, tråkigt nog =S Känns riktigt jobbigt att jobba helg azzå, vist denna helgen känns lite lättare än vad det brukar eftersom jag inte kunnat jobba på ett tag innan så nu e jag helt galen i att jobba men helgerna e fortfarande jobbiga. Lite skum man e *haha*

Sitter & lyssnar på massa bra trance musik nu & drömmer mig tillbaka till Trance energy, fan för exakt 1 vecka sen stog vi där i holland & kickade järnet *haha* Åhh....som jag vill tillbaka, det va såååå sjukt underbart.

Nej nu ska jag kollar runt lite på los nätos sen e det nog bed tajm för mig om jag inte fastnar här så klart =P



Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0