Blodprov & pytt i panna

Ajajajajajaj......snacka om att jag e pipig när det kommer till nålar, speciellt blodprov.
Va & tog blodprov innan måste göras när jag går på den starka medecinen som jag äter nu (roaccutan) och jag med min otur blir stucken i båda armarna för det kommer inget blid knappt från min vänstra arm så hon måste ta från den högra istället, synd om mig =(

Nu e jag hemma & har precis ätit lite pytt i panna med ägg & rödbetor. Svajn gott som alltid *haha* Hade inte ätit på hela dagen för jag va tvungen att va fastande till blodprovet.
Ska snart åka till Köpenhamn igen, till mitt hjärta =D Ikväll ska jag göra spagetti & köttfärssås till honom & mig, duktig som tusan har man blivit på det här med att laga mat hemma *hehe*
Bästa med Billy e ju att han inte e ett dugg kräsen, man kan mata honom med nästan vad som helst.
Skönt med nån som inte är så kräsen *haha*

Nu ska jag packa ner lite saker som jag ska ha med mig till DK idag =)
Puss & kram

image84

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0