Blaha...

Ville inte gå upp, känns inte lönt. Finns ju ingen anledning för mig att stiga upp för jag har inte ett skit att göra.
Jag kan inte jobba för jag har inget körkort, jag kommer inte kunna betala mina räkningar för jag får inga pengar....vet ni vad....just nu suger allt känner jag.
Har sovit sjukt dåligt, vad va det jag sa lixom.....nä detta är en skit rutten dag som suger nått enormt.

Jag har drömt massa skumma drömmar hela natten & vaknat flera gånget. Svettats som en idiot & sen frösit efter det *suck*
När jag sen vaknar upp & kollar posten som jag fått, ja då har jag fått påminnelser på räkningar som jag redan har betalt....va fan vadå irriterande.
Försöker logga in på min bank via internet, tror ni det funkar??? Nej då, då får jag ett meddelande om att jag ska va vänlig & försöka senare. Men dra åt helvete då!!!

Nej nu ska jag försöka sammla mig lite, andas in & andas ut, ja ni vet sånt.....


Det ni ville säga
Postat av: huba

hoppas de löser sej...

2008-03-13 @ 12:27:35
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: Tess

in med det goda, ut med det onda.. ;) nej men fyy, fan man får så iont i magen när man inte har pengar, samma skit här, hatar de :(

2008-03-13 @ 17:25:02
URL: http://missplaymate.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0