Äntligen

Nu funkar bloggen igen....har försökt att komma in & skriva skit länge nu men det har fan inte funkat men nu så jebblar.
Kommer dock inte ihåg om det va nått speciellt som jag ville skriva om nu...hmm....

Är iaf hemma hos Billy nu, chocking...NOT *haha* Men va tusan, ska jag inte jobba så kan jag va här ju.
Försökte nå min chef i veckan men han svara inte på vare sig sms eller i telefonen & han har inte hört av sig tillbaka heller så jag antar att han inte ville att jag skulle jobba =S

Ikäll blir lugn som vanligt tänkte jag skriva men det e ju knappast som vanligt, jag brukar alltid ha några planer för helgen. Utgång eller hemma fester men inte denna helgen. Känner mig faktiskt aningen uttråkad *haha*
Ganska rastlös måste jag säga men det e ju inte så konstigt, har ju inget att göra på dagarna nu när jag inte kan jobba & jag som alltid har massa över energi i vanliga fall har typ hur mycket energi som jag hade kunnat göra av med nu *hehe*

Inte ett skit på tv nu heller *suck* Håller dock på att göra lite mat, pasta med nån pasta sås. Har inte bestämt mig för vilken sås jag ska ta, har 3 st olika som med mig. Jag med min beslutsångest typ *haha*
Nej måste ta hand om maten nu, hörs kanske senare =)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0