Äntligen hemma

Gud vilken lång dag detta har varit & än e den inte slut *suck* Men jag har iaf slutat för dagen vilket känns helt underbart.
Får lite besök sen av Benny & Ronja förhoppningsvis =) Ska bli kul som attan att få se dom igen, har inte sett dom sen trance energy ju.

Pratade med min underbaring Tessan innan idag, hade inte pratat på nån dag med varandra & jag kände att jag hade riktig Tessan abstinens *haha* Klarar mig inte utan henne, vill inte klara mig utan henne heller. Världens bästa Therese =)

Nä om man ska ta & slå en pling till min älskling pälskling Billy boy *hehe* Tjata lite hål i huvudet på honom kanske, nä skoja bara. Han tycker ju bara det e skit kul att jag snackar så mycket som jag gör *haha*
Hörs sen, puss kram hajje


Det ni ville säga
Postat av: Tess

Jag har Michella abstinenes typ idag, fan kört ut o fetat glass eller sån slush Ice på hauffes på väla, men nu har den där billy lockat över dig på andra sidan sundet igen :P

2008-03-08 @ 13:08:52
URL: http://missplaymate.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0