Äntligen fredag

Åhh...ikväll får jag äntligen träffa min älskling, känns helt overkligt faktiskt. Känns som om det va typ en månad sen eller mer sen jag träffade honom senast men det har bara gått 1 vecka =S

Känner mig helt stressad idag bara för att jag ska hinna med en del saker innan jag ska åka ikväll & samtidigt jobba så ni kanske förstår att man lätt stressar upp sig då *haha*

Hade beställt ett par jeans nu i veckan & hade hoppats på att dom skulle komma idag men nä, så klart gjorde dom inte det. Ville ju ha dom på lördag men nu sket det sig. Tur man har andra kläder *hehe*

I morgon ska vi på en fest på halvandet i köpenhamn, hoppas den blir bra men jag vågar fan inte hoppas för mycket för de 2 senaste festerna som jag & Billy varit på så hade vi båda skit höga förhoppningar men blev skit besvikna så man e tyvärr lite skeptisk nu...jaja vi får se.
Nej nu ska jag fixa lite här hemma sen jobba igen =)

Det ni ville säga
Postat av: huba

vad har du beställt för nårra :) ?

2008-03-07 @ 13:25:12
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: huba

haha han hade asså världns killerblick och hade jag talat sanning så hade det varit tid för mig å lägga benen på ryggen å springa allt vad jag hade pallat haha :P jag blev ju fan nästan rädd ett tag.. haha shit som hans arga min kom fram haha så rolgit när man tänker på det:P
----

ja..de är väll mycket med hormonerna den medicinen gör? eller ? den ställer väll om mycket i kroppen? eller jag vet inte haha :P
hjälper medicinen då tycker du?

2008-03-07 @ 13:27:17
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0