Always makes me smile

Vem är bäst på att få mig på bättre humör & få mig att le??? Therese så klart, min bästaste bäste vän i hela världen!

Satt innan & kände mig riktigt nere & ledsen och vem kommer då som en räddande ängel och börjar prata med majje, Therese. Tack vare henne så mår jag bra nu igen och känner att humöret är tillbaka på topp, precis så här som jag vill att det ska vara, så som jag e van vid att må =)
Tusan gumman, vad skulle jag gjort utan dig *haha*

Nu sitter jag i sängen & myser som tusan med täcke och massor av kuddar. Datan i knäet, tvn på & ätit en del choklad som jag fått av min underbara mammsing bamsing *hehe*

Funderar på vad som ska ätas idag, måste komma på nån mat jag kan göra men det står sjukt still i mitt huvud idag *haha*
Igår provade jag min klänning som jag hade på min student & guess what? Den passar fan fortfarande *haha* Det e typ 5 år sen jag tog studenten ju =) Lide glad jag blidde *haha*

   

Det ni ville säga
Postat av: Annis

hehe min passar mig med =) man tycker man måste ju ha gått upp lite hehe.. ska du till pappa och tonka imorgon?

2008-03-21 @ 18:11:09
Postat av: Tess

Men du är underbar, fast att vi e Cranky, vi e som gjorda för varann.. haha.. :)

2008-03-23 @ 18:45:51
URL: http://missplaymate.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0