57 kilo

Vägde mig precis på min fina våg & den visa 57.0
Undrar dock vart alla kilona kommer ifrån för jag ser inte ut att väga 57 kilo...tror dock att min fylliga lilla gump är orsaken till 5 kilo & då e vi genast nere på 52 kilo som jag mer ser ut att väga *haha* får skylla på alla mina muskler =P

Jaha, vad ska man göra idag då?? Måste ta & ringa till min läkare men tror att det redan e för sent & sen måste jag ringa till vårdcentralen så jag kan komma & kolla ryggen för det börjar bli riktigt jobbigt nu.
Kan inte sitta upp för länge för det tar för mycket på ryggen, orkar inte hålla uppe den så länge & så blir det problem med att andas eftersom det trycker på ryggen =S

Nojjar som fan för det här med mitt körkort & pengarna som jag förlorar, känns som om mitt liv inte är det bästa just för tillfället *suck*
Jaja, får försöka hålla mig sammlad & tänka på att allt faktiskt alltid löser sig på ett eller annat sätt....

Kankse ska ta & äta nått nu, har inte ätit nått än idag & känner inte för det heller men jag måste ju. Kan inte gå runt med tom mage för då kommer jag bara må ännu dåligare!

Det ni ville säga
Postat av: huba

Taaaack! Jag hoppas på de bästa så jag kan sluta tjata nu :P haha

2008-03-13 @ 13:11:49
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: Tess

Duu, jag hoppas att du vet att jag aldrig e mer än ett samtal bort, och jaa, vill du ha sällskap så ställer jag upp, hur trött jag än är efter skolan! Allt för dig babe! Har inga pengar kvar på luren nu :( Därför jag inte hört av mig mer än innan idag med påminnelsen om tisdag, men ska ladda de så fort jag kan! ÄLSKAR DIG!

2008-03-13 @ 17:26:47
URL: http://missplaymate.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0