Vilken dag

Jag va bomb säker på att jag skulle ha eftermiddags passet & börja klockan tolv men ack va fel jag hade, jag hade förmiddagspasset och skulle börja klockan 6. Detta har då gjort att hela min dag har blivit helt fel känns det som.
Kännslorna har varit helt konstiga & jag reagerar märkligt *suck*
Ska försöka sova redan nu så att jag får lite lugn & ro + jag ska upp tidigt så det kan va bra för mig att komma i säng i tid. Tror dock jag kommer ha svårt för att somna men skam den som ger sig.

Min lön stämmde inte riktigt så jag fick ringa till hon på lönekontoret så att hon fixar det nu innan lönen kommer in i morgon. Synd bara att jag har så jävla mycket i räkningar men jag får skylla mig själv för jag e ju inte så försiktig med mobilen precis vilket leder till höga samtalskostnader där =S

Saknar Billy otroligt mycket just nu, kan bero på att jag inte mår riktigt hundra nu i mitt sinne.
Han ska ju flytta in till mig nu i helgen & jag ser fram emot det jätte mycket men jag är sammtidigt mega nervös inför det för det är en ganska stor omställning, han flyttar ju ändå från ett annat land.
Vist danmark ligger precis bredvid men det är ju helt annat att bo där som att bo här, regler & sånt e inte detsamma och en hel del annat oxå för den delen.
Är dock glad att jag har honom, bara att prata med honom kan göra mig lugn vilket va väll behövligt för bara en liten stund sen. Han får mig at skratta hur lätt som helst & det är nått som jag verkligen värdesätter.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0