Underbaraste som finns

Har man inte bara dom underbaraste vännerna i världen?! Jo det har jag verkligen.
Har varit i köpenhamn nu några dagar & Billy har ju fortfarande inget internet så jag har inte kunnat skriva nått i min blogg.
Ska över till köpenhamn nu ikväll igen, är bara hemma snabbt för att mata katten.
Va ute vid havet i söndags & gick runder i vattnet för att svalka mig men så lyckades jag skära mig under fötterna på massa vassa stenar så igår låg jag i sängen hela dagen, kunde inte gå på dom över huvuvd taget & det har fan varit svårt idag oxå men nu mot kvällen känns det dock lite bättre.

Ska köra in om Ronja & Benny innan jag ska ner till knutpunkten & ta båten. Har inte sett dom på flera dagar nu & saknar dom en himla massa. Mitt favorit par, dom e bara för söta =)

Har precis bokat min flyg biljett hem från Kroatien nu i sommar. Åker ju ner med mamma i bil den 14 sen ska jag flyga hem själv den 24:e. Mamma stannar ju alltid 4:a veckor vilket jag förstår, det e ju helt underbart där nere.
Jag vill dock hem lite tidigare för jag kommer sakna Billy alldeles för mycket annars, han kan ju inte följa med för han måste arbeta =( Men men, han får följa med en annan gång.
Vi ska iaf till Liseberg tillsammans & förhoppningsvis blir vi fler som åker upp dit. Jag vet att Tessan & Johan va sugna iaf.

Oj, har lite bråttom nu så vi hör nog på torsdag igen. Kram på er!

Det ni ville säga
Postat av: Hilajna.

V har också pratat om Liseberg. Med Elin och Peter. Ska vi mecka ihop ett gäng? ;D

2008-06-03 @ 23:20:04
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: Hilajna.

Jag kommenterade om Liseberg, vet ej om det kom med? ;P I vilket fall som helst så ska vi också dit. Elin och Peter är också sugna, ska vi dra ihop ett gäng? Puss :)

2008-06-04 @ 13:26:30
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: Hilajna.

haha, nu fattar jag varför den inte syntes. ;)

2008-06-04 @ 13:26:53
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: Tess

Ja jag följer med, med eller utan Johan =) Tess o Michella på karusellas, tror du billy orkar en hel dag ? :P haha nej men Johan får minsann hänga på, han har inget att säga till om :P

Oooohh, i övermorgon ses vi mitt lilla hjärta! Lina ska med o bada också, och Bennie var nog också sugen :) kalajs, massa underbaringas på samma ställe :) Löööv Jooo!

2008-06-04 @ 19:49:41
URL: http://missplaymate.blogg.se/
Postat av: Ronja

Du är vår favorit tjej:):) Saknar dig super mmycket!!! Kramar Ronja o Bennie

2008-06-05 @ 19:24:31
Postat av: Ronja

P.s ska bli kul när Billy flyttar hit för då kan alla fyra hitta på en massa:):) kramis

2008-06-05 @ 19:29:51

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0