Trött & omotiverad

Känner inte för att göra nått, vill bara dra täcket över huvudet. Ska i princip nästan göra det snart oxå, ska lägga mig i soffan & slänga i mig massa onyttigheter.
Har ni provat inlagda persikohalvor, grädde & chokladsås, fatta att det är as smarrigt =D

Träffade Vicky idag på väla & det bara lyser om henne. Man brukar alltid säga att kvinnor får en viss lyster när de är gravida & det stämmer verkligen in på Vicky iaf och hennes söta "lilla" mage. E så glad för hennes skull.

Jasmina har precis varit här med sin lilla Cassandra. Herregud vad den ungen e söt, helt underbar, bara ler hela tiden är heeeelt förälskad i den lilla söt saken.

Nu e Benny & Ronja här på besök & jag ska slå mig ner i soffan med dom och va lite sällskaplig istället =P
Hörs i morgon istället, ha en underbar kväll.

Det ni ville säga
Postat av: Vicky

tack gumms <3 vi får ses lite oftare tkr jag. saknar ju dig!

2008-06-12 @ 16:23:06
URL: http://wickedwicky.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0