Tråk helg

Denna helgen har bara varit sååå mega tråkig & än e den inte slut, har några timmar kvar att arbeta =(
Snacka om att det suger att jobba helg, verkligen pest & pina dessutom har det knappt varit ett skit att göra denna helgen eftersom det varit midsommar och sånt.
Tycker det är onödigt att vi ska behöva arbeta på sånna dagar men men....

På fredag slutar Billy skolan =D Får dock se om jag kan va med för nu e det inte säkert att jag kunde byta dag med Fredde ändå p.ga av massa kludd med att andra har semestrar och sånt.
Vill inte va allt för hoppfull för då blir man alltid besviken, nåja får svar i morgon.

I morgon ska jag till fabror doktorn tidigt på morgonen så jag får gå upp redan klockan 6 eftersom jag sover hemma hos Billy i natt oxå. Måste ta blodprov i morgon oxå för det har jag missat.

Åh...gud vad jag längtar till semestern, känner mig helt stressad & utmattad. Orkar bara inte, har inga krafter kvar så denna semestern är mer än välkommen när den väl startar.

Nej nu ska jag jobba vidare så vi får höras i morgon igen, FRIDENS ;)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0