Skulle tatt blodprov...

...men det gick ju inte alls som planerat för dom hade ju stängt på fredagar, att jag alltid har så dålig koll, det e helt sannslöst ju.
Då hade jag sluppit springa runt helt vrål hungrig hela morgonen, hade kunnat äta frukost i morse med Billy men eftersom jag hade tänkt ta blodprov så va jag tvungen att va fastande.
Ska ner till affären här bredvid mig & köpa frukost snart, såg att dom hade 30 % på allt för att butiken ska upphöra. Lite synd för den ligger så närma mig men å andra sidan så e det bra för dom e ändå ganska dyra & om dom stänger så måste jag pela mig till city gross eller maxi vilket är en hel del billigare.

Läste lite i tidningen idag om den där FRA-lagen att de "endast" kommer att scana det som går till utlandet, jaha tänkte jag men min kära pojkvänn bor i Danmark. Alltså har dom nu all rätt att lyssna på det han & jag säger eller skriver till varandra. Sen har jag en hel del vänner i DK som jag skriver till via facebook och det har dom oxå rätt till att scana, helt absurt anser jag.

Kick offen med jobbet va skit rolig. Fick lyssna på nya chefen för region syd när han snackade en massa & så fick vi även göra ett litet grupp arbete, så klart va vår grupp bäst.
Fick MASSA mat, gissa om jag åt mycket *haha* Åt mer än både Fredde & Micke och dom två var helt chockade. "Hur fan kan lilla du få i dig så mycket???"
Fick även köra gokart & det va riktigt skoj. Det va andra gången jag provade det, första gången jag provade det va för typ 4 - 5 år sen och då va det jag & ett gäng killar och så va det även denna gången. 
Micke vann 1:a pris, Fredde vann 2:a pris & chefen i Malmö vann 3:e pris själv kom jag på en hederlig 6:e plats. Va iaf inte sista =D


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0