Sego...

Har sovit gott som tusan men är ändå fortfarande trött, börjar bli lite irriterande att jag jämt & ständigt är trött trots att jag får massa sömn.
Ska hoppa in i duschen alldeles strax sen ner till sjukhuset för att ta blodprov och därefter till kontoret.
Blir kort dag idag, riktigt gött för då kan jag åka till min Billy tidigare =D

Nje nu får jag nog lägga på ett kol så jag hinner, ha en super duper underbar dag =P

Det ni ville säga
Postat av: Ronja

Ja men vi tar oss ur det....snart så bor vi med våra pojkar och snart ska du på semster då kan du ladda om batterien:) Ha det bra gumman:)

Kramis

2008-06-17 @ 10:07:17
URL: http://ronjabennie.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0