Klar för idag

Nu har jag hunnit komma hem, plocka upp tvätten & diskat så nu kan jag bara slappna av resten av kvällen.
Ska dock i säng tidigt för jag måste upp tidigt. Ska ner till sjukhuset för att ta blodprov tidigt på morgonen sen hem & duscha och göra ve mig för att sen åka på kick offen med jobbet.

Träffade på Apell idag när jag va i Landskrona & jobbade, verkligen skit kul att se honom igen =D
Verkligen pest & pina att arbeta när det regnar men de dagar då det är solsken och fint väder så e det faktiskt nice som tusan att ha ett arbeta där jag får va ute hela tiden.

Ska kolla klart fotbollen nu Kroatien - Polen än så länge leder Kroatien med 1 - 0 men det är typ 15 minuter kvar så mycket kan hände.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0