Jag & telefoner

En sak e säker, jag MÅSTE dra ner på ringandet men okej jag e ju mycket i danmark så det blir ju lite dyrare då och när jag e hemma så ringer jag en del till Billy men i vilket fall som helst så måste jag tänka på hur mycket jag ringer för.

Är hemma nu & ska äta, mega hungrig men vet inte riktigt vad jag ska äta, orkar egentligen inte göra nån mat men jag har inte pengar till att äta ute nu. Snacka om att lönen är efterlängtad, som alltid, men synd bara att nästan allt kommer att försvinna direkt eftersom man måste betala alla jebbla räkningar, nåja sånt e livet.

I morgon ska vi på kick off med jobbet nere i Malmö så det blir ingen vanlig arbetsdag vilket känns nice. Ska bli kul att vi gör nått tillsammans allihopa oxå för vi arbetar helt ensamma alltid annars & träffar inte varandra speciellt mycket.

Helgen då, har inte hänt nått spännande alls. Billy & jag har bara sovit sovit & sovit. Kan behövas sånna helger ibland tror jag då man bara tar det mega lugnt.
Kollade inte på matchen heller mellan Sverige & Spanien men det va nog bara tur annars hade jag bara blivit arg för att dom inte vann.

Dinner tajm =)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0