IKEA

Har varit på IKEA med mamma innan för att försöka hitta lite saker till hemmet men jag har ju sån beslutsångest & känner att jag inte riktigt kan bestämma mig .
Ska fundera lite på det själv men jag tror nog jag vill ha med Billy så att han kan hjälpa till & bestämma, han ska ju trots allt oxå bo här.
Ska iaf ha sånt högt köksbord, har alltid gillat sånt. Behöver oxå köpa nytt badrums skåp, tycker inte om det jag har nu det är sånt vanligt vitt tråkigt skit. Har även kollat lite på sko möbel, ni vet sån som man kan sätta in skorna i så att de inte står huller om buller överallt.
Sen e där en del andra saker jag oxå har funderat på men som sagt, kan inte riktigt besluta mig för nått just nu. Har så mycket annat i tankarna känner jag.
Köpte ny madrass till sängen i tisdags, gryyyyymt skön & mycket tjockare än den förra jag hade.

Kollar fotboll nu, Kroatien möter tyskland & det står 1 - 0 till Kroatien efter 23 min. Hoppas verkligen Kroatien vinner men det kommer bli en tuff match helt klart.

Sista jobbe dan i morgon för den här veckan, skönt som tusan. Vet inte varför men jag känner mig helt slutkörd hela tiden nu. Kvittar hur mycket eller hur lite jag sover så e jag ständit trött känns det som, tror jag behöver en lång semester.
Börjar närma sig dock till Kroatien resan, längtar ENORMT mycket. Kommer åka redan söndag den 13:e på morgonen.

På tal om 13 så e det ju FREDAG DEN 13:e i morgon, brukar faktiskt va min tur dag men man ska kanske va lite försiktig ändå om man nu tror på sånt. Jag tar det mest på skoj & skulle det hända nått i morgon så kan man bara skylla på att det e just fredag den 13:e =P

Nu måste jag koncentrera mig på fotbollen, spännande som attan ju & plus jag har lovat mamma att hålla henne uppdaterad eftersom hon inte själv kan se den då hon sitter i möte med kommunfullmäktige.

Det ni ville säga
Postat av: sarissa

jag håller absolut med om allt det där :)

2008-06-12 @ 21:04:27
URL: http://sarissas.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0