Hinner inte

....skriva nått mega långt för jag har lovat Benny att snabba mig.
Ska förbi honom & ta en cigg med honom sen ska jag över till DK igen.

Har varit hos läkaren & tagit blodprov och lite annat, allt har gått skit bra. Va dock riktigt segt att komma upp i morse men jag kom upp och stolt som tusan e jag för det =P

Har inte så mycket att skriva kom jag på, ska arbeta i morgon så jag blir ledig på fredag. Riktigt gött att det blev fixat, nu ser jag bara fram emot att det ska bli torsdag =)

Hörs i morgon

Det ni ville säga
Postat av: Tess

Inga stora blåmärken efter blodproven idag babe ?

2008-06-23 @ 18:30:03
URL: http://missplaymate.blogg.se/
Postat av: ronja

Längtar du oxå till helgen?;);) hiihi det gör jag ialf:D Hoppas vi ses snart. KRAM

2008-06-24 @ 17:12:13

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0