God morgon sverige!

Så va det dax för att dra till jobb igen, tänkte ju börja lite tidigare idag så jag kan sluta tidigare annars blir klockan så mycket innan jag e framme hos Billy ikväll.
Hade en hel mysig kväll igår ute i Påarp med Ronja, Benny, Dennis & den andra Ronja. Skulle grilla men engångs grillarna ville inte riktigt va med så till slut tröttnade vi på det & körde in till McDonalds och köpte mat istället *haha*
Riktigt stålande väder idag oxå & jag ÄLSKAR det, man blir ju på så sjuuuuukt bra humör.

Om pappa hade levt så hade han blivit 53 år idag. Har tänkt riktigt mycket på honom de senaste dagarna & fortfarande när jag tänker på honom så känns det helt överkligt att jag aldrig med kommer se honom.
Har dock massa underbara minne av min pappa, han va bara världens bästa människa & jag e lycklig över att just jag fick honom som min pappa.
GRATTIS PAPPA PÅ DIN DAG, ÄLSKAR DIG & SAKNAR DIG =)

Det ni ville säga
Postat av: sarissa

grattis!

2008-06-08 @ 11:41:10
URL: http://sarissas.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0