Fredag den 13:e

Ja jag sa ju det, fredag den 13:e brukar va min tur dag & än så länge stämmer det.
Är redan klar på jobb, flöt på som bara den idag blev helt chockad själv över hur bra det gick.
Körde från jobb tjugo över två typ & direkt hem för att sammla ihop saker som jag ska ha med till Billy nu över helgen.
Det gick oxå extremt snabbt, har t.o.m hunnit torka av golven lite snabbt så nu e det bara för mig att åka =)

Blir dessvärre inget bloggande för mig förrän på måndag eftersom jag kommer va i DK hela helgen men tror nog att ni överlever ändå ;)
Måste ner på posten nu snabbt oxå & skicka tillbaka de stövlarna som jag beställde, levde inte alls upp till min förväntan och sen har jag även nått att hämta ut på posten tydligen. Undra vad det kan vara, bra koll man har då =P

Sverige som spelar i morgon, håll nu tummarna för tusan. Hade varit riktigt fett om dom vunnit över spanien & vi har faktiskt potential till det.
Nej nu ska jag rusa, ha en underbar helg allihopa så hörs vi igen på måndag.

Det ni ville säga
Postat av: Sessan

haha du skulle sett hennes min när jag förklarade varför de inte var hennes jobb ;) hahaha. men först såg de ut som om att hon ville vrida nacken utav den stackars grabben bakom kassan. Men de var lugnt.. Bra ställe för han o träffa tjejer, såg iaf ut som om att han behövde hjälp med de ;)

2008-06-13 @ 20:58:58
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0