Bus med flickorna

Ska ut en runda med Tessan & Liiniisen nu, dom kommer och hämtar mig om några minuter.
Tänkte bara uppdatera lite eftersom jag inte gjort det på fleeeera dagar, har ju inte varit hemma så värst mycket.
Spenderar ju gärna så mycket tid som möjligt med Billy, konstigt att man kan va så glad för nån egntligen =)

Va nere på Milano innan & beställde mat, skulle betala med min riks kuponger men så va det nån jävel som snodde dom från mig =( fick gå upp och hämta pengar istället. Memeth tyckte mega synd om mig, såg helt ledsen ut. För söt e han ju *hehe*
Fick äntligen lämnt såna brädor till dom som jag haft mega länge efter att jag bestält plankstek där =P

Syster yster (Sara) ska oxå med till Kroatien i sommar *weeiioo* Fan va skoj det kommer bli med oss töser, längtar sjuuuukt mycket. Hoppas nu att den platsen bredvid mig fortfarande e ledig så att jag & Sara hamnar bredvid varandra på flyget hem.

Måste dra....

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0