6 - 21

Snacka om lång arbetsdag, har varit på arbete från 6 i morse till 21 nu på kvällen. Är duktigt trött nu & ska hoppa i säng så fort jag e klar här på datan.
Ska upp tidigt i morgon igen, börjar klockan 6 & slutar 18 sen ska jag köra till Billy, japp ska ta bilen dit i morgon. Ser fram emot det som tusan, älskar ju att köra bil.

Skulle egentligen tvättat idag men det fick jag hoppa över eftersom jag va tvungen att jobba över för vi saknade folk. Tar med tvätten till Billy i morgon istället & tvättar där så kan jag ta hans tvätt samtidigt.

Fick en fluga in i käften innan, en sån liten jäkel. Det smakade inget men det e fan inte najs ändå.

Räkningarna är betalada & jag ska byta bank för de två senaste gångerna som jag varit inne på swedbank kontoret på Stattena så har personalen varit skit otrevlig så nu har jag fått nog, ska nog byta till ICA banken. Snackade med mamma om det och hon tyckte oxå det var en bra idé så det blir nog så.

Nu måste jag sammal ihop lite saker som jag ska ha med i morgon när jag åker över till danmark. Sov gott allihopa =)

Det ni ville säga
Postat av: Tess

Ica banken e riktigt bra! kan inte bli mkt bättre, alltid astrevliga och du kan hämta ut pengar anywhere =)

2008-06-26 @ 20:25:15
URL: http://missplaymate.blogg.se/
Postat av: HUBA

Tkr du dom e otrevliga på Swedbank? Under mina år jag har varit kund eller fan man ska säga hos Swedbank har dom alltid varit super trevliga mot mig.Både på kontoret & i telefonen. Gillar den banken som fan.

2008-06-27 @ 15:53:42
URL: http://huba.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0