Uppe med tuppen

Gick upp redan vid 6 tiden i morse när Billy skulle upp. Hade en mysig morgon med honom innan jag skulle köra honom ner till båtarna.
Nu sitter jag hemma hos mammsen, vi ska iväg till väla & fixa med en del saker, b.la ska mamma växla pengar till semestern.
Mindre än 2 veckor tills vi åker, helt otroligt alltså. Snacka om att jag längtar, speciellt till mormors mat *haha*
Nu ska vi köra, hörs sen =)

O.B.S millimetrarna har kommit.....

Det ni ville säga
Postat av: HUBA

Näääää för helvete!! har dom jävlarna kommit? Guuud vad dom e räliga haha jävla satar=)



shit osm jag oxå vill utomlands asså.. och mormors mat.. mmmhh!! asså utländskmat e så sjukt gott!! Speciellt dom dära koldolmarna! fyför fan asså. Shit!! haha! Snacka om matgalna?? =)

2008-07-02 @ 16:21:01

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0