Uppe i tid

Idag sov jag inte så länge som jag gjort de andra dagarna så därför känner jag mig riktigt stolt över mig själv idag. Har dessutom fått tvättat, dammsugit & ska nu även ta tag i disken innan jag sticker till Mörarp & hämtar Uno.
Ska köra honom till Kastrup för han ska flyga ner till Kroatien idag.
Billy & jag sover i Köpenhamn inatt för han ska ha med sig en hel del saker hem så för att slippa jäkta & sånt så sover vi där inatt och kan därför packa i lung & ro i morgon.
Firar 6 månader i morgon, snacka om att tiden har gått snabbt, 6 månader känns som en evighet. Hinner dock inte fira det nått speciellt i morgon så vi ska ta det på lördag istället men det blir inget stort, bara bio på kvällen men det e mer än väl för mig.

Har lite bråttom nu så vi får höras i morgon istället, ha en fortsatt bra torsdag =P

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0